21 Αυγ 2010

Δημ. Καφαντάρης «Με όραμα ο σχεδιασμός της Πυλίας»



Και ο κ. Καφαντάρης χθες, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση στήριξης από τη 
νέα Δημοκρατία, βρισκόταν στο γραφείο του στη Νομαρχία και μίλησε στο «Θ.» 
για τις πρώτες του σκέψεις.
Με σχεδιασμό
Για το πώς οραματίζετε το νέο «Καλλικρατικό» Δήμου Πύλου - Νέστορος, ο κ. Καφαντάρης, 

σημείωσε:
«Ο νεοσύστατος Δήμος Πύλου – Νέστορος στον οποίο συμπεριλαμβάνονται οι σημερινοί

 Δήμοι Κορώνης, Μεθώνης, Χιλιοχωρίων, Παπαφλέσσα, Πύλου και Νέστορος, έχει όλα τα
 χαρακτηριστικά που θα ζήλευε ο κάθε Δήμος για επενδύσεις,  ανάπτυξη και ο οποίος 
εξασφαλίζει το μέλλον των κατοίκων της περιοχής και όχι μόνο.
Η γεωγραφική του θέση, ο φυσικός πλούτος και η πολιτιστική κληρονομιά, μπορούν υπό

 προϋποθέσεις να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο με μακροχρόνιο ορίζοντα. Τα εδάφη 
της περιοχής και οι κλιματολογικές συνθήκες, μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο
 στο αγροτικό εισόδημα, οι δε ακτογραμμές με το πλούσιο φυσικό τοπίο μπορούν να αναδείξουν
 τον τουρισμό, που σημειωτέον έχει κάνει και θα συνεχίσει να κάνει, σημαντικά άλματα. 
Οραματιζόμαστε ένα Δήμο με σχεδιασμό για το μέλλον που θα αναδεικνύει τα συγκριτικά 
του πλεονεκτήματα, τα οποία είναι πλουσιοπάροχα δοσμένα από τη φύση. Ένα Δήμο που θα 
βρίσκεται κοντά στο Δημότη με εξακτινωμένες υπηρεσίες και θα εκμεταλλεύεται τις 
συνθήκες που θα προκύπτουν μέσω των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων προς όφελος της 
ανάπτυξης της περιοχής».
Επιθυμία προσφοράς
Ο λόγος που επέλεξε να μη συνεχίσει με την αιρετή περιφέρεια, όπως είπε, είναι και

 η αγάπη του για τον τόπο που κατάγεται:
«Η επιλογή μου αυτή δεν προέκυψε μόνο λόγω της κατάργησης των Νομαρχιακών 

Αυτοδιοικήσεων ως θεσμού. Κύρια προέκυψε από την αγάπη και την επιθυμία προσφοράς 
στον τόπο καταγωγής μου. Άλλωστε, πολλές από τις δραστηριότητές μου έχουν πηγή και 
έδρα την περιοχή μου στου Ρωμανού. Πάντα ήμουν δίπλα στους συνδημότες μου που με
 τιμούσαν διαχρονικά με τη στήριξη τους».
Της Βίκυς Βετουλάκη
 THARROS