15 Ιουν 2008

Γιατί μετάνοιωσα που μπήκα στο δημόσιο


Γιατί μετάνοιωσα που μπήκα στο δημόσιο


Εργάζομαι σε Κ.Ε.Π. της Θεσσαλονίκης. Μπήκα ως συμβασιούχος -με μέσον, το παραδέχομαι- πριν 4 χρόνια. Πέρυσι μονιμοποιήθηκα στο ΚΕΠ με τη γνωστή πριμοδότηση που είχαμε από το νόμο Παυλόπουλου οι συμβασιούχοι. Κρίνοντας αντικειμενικά τον εαυτό μου, έχω ήσυχη τη συνείδησή μου, γιατί ήμουν και ευγενική και εξυπηρετική με τους πολίτες. Η αρχική αγωνία για το μέλλον μου, έγινε ευτυχία, όταν βγήκε το ΦΕΚ διορισμού μου. Κάποιες συναδέλφισσες δεν στάθηκαν τυχερές και δεν μονιμοποιήθηκαν. Έτσι, μέσα σε διάστημα 2 χρόνων περίπου, έφυγαν από την υπηρεσία 18 άτομα και ήρθαν 12 καινούρια (όλες κοπέλες).


Έτσι, μείναμε με λιγότερο προσωπικό από όσο χρειάζεται. Αμέσως μόλις μονιμοποιηθήκαμε, οι 8 από τις 12 συναδέλφισσες έμειναν έγκυες. Και οι 8 με τη γνωστή "επαπειλούμενη κύηση".
Έτσι μείναμε "τρεις και ο κούκος"στην υπηρεσία, με 7 υπαλλήλους να βγάζουν τη δουλειά 17!
Από ότι μου λένε παλιοί δημόσιοι υπάλληλοι, με "επαπειλλούμενη κύηση" βγαίνει σε άδεια το 80% και πλέον των γυναικών στο δημόσιο, ενώ το 50% των συναδελφισσών στο δημόσιο, που για το χώρο της εκπαίδευσης (δασκάλες, καθηγήτριες) φτάνει στο 90%, μένουν έγκυες, αμέσως μόλις διοριστούν.


Συνεπώς, με βάση το νόμο των πιθανοτήτων, επειδή είμαι φρεσκοπαντρεμένη και διορίστηκα πρόσφατα στο δημόσιο, θα μείνω έγκυος και θα έχω άσχημη εγκυμοσύνη, για την ακρίβεια "επαπειλούμενη κύηση" κάτι που με φοβίζει. Φαίνεται, ότι το άγχος της γυναίκας μόλις μονιμοποιηθεί στο δημόσιο είναι πολύ μεγάλο και καταλυτικό για την υγεία της.


Τι με συμβουλεύεται να κάνω;
Υ.Γ. Παρακαλώ πολύ, να μη δημοσιεύσετε το e-mail μου.
.........................................................................................................................
Απάντηση :
1. Φυσικά και δεν θα δημοσιεύσουμε το e-mail σας.
2. Σας συμβουλεύουμε (προσοχή: το ε, με , όχι αι) να πάτε σε γυναικολόγο! Εμάς ρωτάτε;
3. Επειδή προφανώς το e-mail σας έχει ειρωνική διάθεση προς τις συναδέφλους σας και μου φαίνεται ότι βγάζετε χολή, με τις επίτοκες, επειδή φορτωθήκατε τη δουλειά τους: Θεωρούμε ότι η προστασία της μητρότητας είναι αδιαπραγμάτευτη για την κοινωνία μας. Είναι πάνω από όλα. ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ. Δεν θα το συζητήσουμε! Τώρα, αν γίνεται κατάχρηση, φυσικά και μας βρίσκει αντίθετους και θα πρέπει να υποβάλλονται ποινές στις απατεώνισσες (νομίζω ότι έχετε ελεγκτές γιατρούς, που μπορούν να δουν αν πρόκειται πράγματι για απειλούμενη εγκυμοσύνη ή κομπίνα). Το πως θα καλυφθούν τα κενά, ας το σκεφθεί το κράτος. Για αυτό τους πληρώνουμε. Για να βρίσκουν λύσεις.
Αναρτήθηκε από taxalia! στις Πέμπτη, Ιούνιος 12, 2008 17 σχόλια
Ετικέτες ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ