7 Φεβ 2008

blogs ΠΥΛΙΩΝ


Της Σωτήρος

Δεν ξέρω γιατί αλλα κάθε χρόνο τετοια μερα θυμαμαι τα παιδικα μου χρόνια.Ισως γιατί τότε αυτή η ημερα σημαινε το τελος των διακοπων μου στην θαλασσα.Από τον Ιούλιο κατεβαινα με τον παππου και την αδελφή μου στην Μεθωνη..Η μαμα ερχόταν λίγο αργότερα ,κοντα στα τέλη του μήνα..Ολον αυτό τον καιρό αλώνιζα στην παραλία ,κολυμπουσα στην πανέμορφη θαλασσα ,εφτιαχνα καστρα με την ψιλή της άμμο ,προσπαθώντας ν’αντιγραψω το φρούριο που στεκόταν από πάνω μου ,τρύπωνα στο καρνάγιο για να χαζεψω και να μυρίσω τις τράτες που μοσχοβόλαγαν λαδομπογιά ,καθώς ετοιμάζονταν απ΄τους καπεταναίους για το επόμενο φούντο.Και τ’απογεύματα βόλτα στα συγγενικα σπίτια.Τα’παιρνα όλα με την σειρά και κατέληγα στο κάστρο ή στο ηλιοδύσιο να χαζέψω το ηλιοβασίλεμα.Αυτή η μερα λοιπόν ηταν πάντα η τελευταία των διακοπων μου στη Μεθώνη.Την επόμενη πα ξεκιναγαμε οικογενειακώς για το χωριό ,στο χτήμα του παππου ,μιας και οι σταφίδες είχαν ωριμάσει κι αρχιναγε ο τρύγος....
Σας θυμίζει κάτι ; Ευαισθησία ,μυρωδιά από καλοκαίρι, ............ Πηγαίνεται να γνωρίσετε το blogs της συμπατριώτισας