19 Ιαν 2008

Η ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝ΄Ο ΓΙΑΛΟΣ Η ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΜΕ


Μέτωπα
Η εποχή των υποσχέσεων

Παραδέχοµαι ότι η πολιτική µεταρρυθµίσεων του κ. Καραµανλή είναι µια µοντέρνα φιλελεύθερη πολιτική που εξυπηρετεί το κοινό καλό και ιδίως τα ασθενέστερα στρώµατα της κοινωνίας µας.
Έχοντας την τύχη να περνάω τις τελευταίες ηµέρες του 2007 µακριά από τα κέντρα εξουσίας και αποφάσεων, πίνοντας τσίπουρα στα πανέµορφα χωριά τού Πηλίου, βρέθηκα σε µια κατάσταση ευφορίας και ευεξίας (ίσως λόγω οινοπνεύµατος και υπεροξυγόνωσης) που µε έκανε να δώσω στον εαυτό µου, στην οικογένειά µου και στους φίλους µου υποσχέσεις καλών προθέσεων για τη χρονιά που έρχεται. Στη γυναίκα µου και στην κόρη µου υποσχέθηκα ότι θα σταµατήσω να καπνίζω και σε εκείνους από τους φίλους µου που εξακολουθούν να θαυµάζουν τον εκσυγχρονισµό ότι θα σταµατήσω να αποκηρύσσω µετά βδελυγµίας την µεταλλαγµένη τριτοδροµική ευρωπαϊκή αριστερά και τα ελληνικά παρακλάδια της.Παραδέχοµαι, λοιπόν, ότι ο κ. Σηµίτης υπήρξε ένας µεγάλος σοσιαλιστής ηγέτης µε όραµα και προτάσεις για τους νέους δρόµους τής Αριστεράς.